Pocket Puzzle
W grze Pocket Puzzle będziesz ustawiać i wyrównywać bloki przenośnika taśmowego, aby złożyć elementy ręcznego urządzenia do gier. Upewnij się, że przenośniki taśmowe są umieszczone i obracane tak, aby elementy były montowane w kolejności i nie wpadały na siebie, gdy nie powinny. Elementy mogą również przechodzić przez przełączniki, które aktywują inne przenośniki taśmowe na poziomie. Znajdź prawidłowe rozmieszczenie przenośników taśmowych, aby rozwiązać każdy poziom! W grze głównej jest 30 poziomów do rozwiązania i 20 dodatkowych poziomów bonusowych, które odblokujesz po drodze. Zostań ekspertem w produkcji i ukończ wszystkie 50 poziomów!