Please, Don't Touch Anything
Please, Don't Touch Anything to enigmatyczna gra logiczna o otwartej strukturze i wielu przyciskach. Zastępując korzystającego z toalety kolegę, trafiasz na jego stanowisko pracy. Widzisz tajemniczą konsolę i zielony ekran przedstawiający rozpikselowany obraz jakiegoś miasta. Tuż obok dostrzegasz zaś wielki czerwony przycisk z prostą instrukcją: „niczego nie dotykaj”! Naciśnij przycisk raz lub wielokrotnie. Twoje działania będą mieć konsekwencje, które zawiodą cię do jednego z ponad 30 unikalnych zakończeń. Zbadaj pokój i poszukaj wskazówek, narzędzi oraz przycisków, które pomogą ci rozwiązać zagadki i wywołać wybuchowe wydarzenia. Zwodniczo prosta konsola kryje w sobie wiele niespodzianek. Nowa, zaktualizowana wersja tej klasycznej gry przedstawia odnowioną grafikę, nowe mechanizmy rozgrywki, ulepszone klasyczne zakończenia (wraz z nowymi rozwiązaniami, które do nich prowadzą), a nawet szereg nowych finałów. Nie krępuj się, naciśnij przycisk. Przecież tego chcesz.