Planet Zoo: pakiet Oceania i Eurazja
Przedstawiamy pakiet Planet Zoo: Oceania i Eurazja! Przygotuj się do rejsu i odkrywaj zapierające dech w piersiach archipelagi, a także piękno i kulturę słonecznych pacyficznych wysp lub ubierz się ciepło i wyrusz do serca Eurazji, aby dać się porwać rozległym krajobrazom i nieokiełznanemu pięknu! - TRZYNAŚCIE ZWIERZĄT Z OCEANII I EURAZJI o Kiwi północny o Diabeł tasmański o Pingwin mały o Kuoka o Rudawka okularowa o Żubr europejski o Dzik euroazjatycki o Rosomak tundrowy o Takin złoty o Suhak stepowy o Wargacz leniwy o Łabędź niemy o Żółw grecki - PONAD 200 WSPANIAŁYCH ELEMENTÓW SCENERII o Wzbogać swoje zoo o mnóstwo nowych, przepięknych elementów scenerii, które nawiązują do regionu Oceanii. Naturalne materiały użyte do ich budowy oraz ich autentyczne piękno prezentują się wspaniale wśród żywych kolorów otoczenia. Oprócz tych wspaniałych elementów czekają także imponujące skały wulkaniczne, świecąca w ciemnościach sztuczna lawa i nowa roślinność, w tym wyjątkowa palma nikau oraz górująca nad głowami gości paproć Angiopteris evecta. Dzięki tym i wielu innym olśniewającym dodatkom stworzysz przepiękne zoo, które zachwyci zarówno gości, jak i zwierzęta. - DWA NOWE I PORYWAJĄCE SCENARIUSZE KAMPANII o Spróbuj swoich sił w zupełnie nowym scenariuszu kampanii, który rozgrywa się w rezerwacie przyrody Goodwinów na skąpanej w słońcu rajskiej wyspie. Emma przedstawiła Ci plany stworzenia nowego, bardziej osobistego ogrodu zoologicznego, który ma powstać przy wsparciu jej ojca. Czy Bernie zdecyduje się oddać stery i pozwoli Emmie zbudować zoo od podstaw? I, co ważniejsze, czy zdołasz wesprzeć ten rodzinny projekt? o Spotkaj się ponownie z Berniem Goodwinem w kolejnym scenariuszu kampanii. Pomóż mu w sekretnej misji, której celem jest zaprojektowanie i zbudowanie zoo dla Nancy Jones. Niech ten prezent umila jej jesień życia. Bernie pracował z Nancy ponad 30 lat, dlatego nie może pohamować podekscytowania podczas realizacji projektu dla swojej najstarszej przyjaciółki. Czy Berniemu uda się utrzymać prezent w tajemnicy? A może Nancy przejrzy jego plan?