Planet Coaster: Kolekcja Klasycznych Atrakcji
Postaw na klasykę dzięki Kolekcji Klasycznych Atrakcji. Znajdziesz w niej dziewięć nowych atrakcji i jeden nowy wariant, dzięki czemu zachwycisz gości jak jeszcze nigdy wcześniej! W Kolekcji Klasycznych Atrakcji inspirowanych najbardziej znanymi atrakcjami z wesołych miasteczek i parków rozrywki z całego świata znajdziesz coś dla każdego gościa, w tym kolejkę Macchina Classica w stylu vintage, wodną kolejkę Armada oraz pełną wdzięku kolejkę Sky Temple, a także jeszcze więcej atrakcji i rollercoasterów, dzięki którym wybudujesz swój wymarzony park rozrywki. Kolejki górskie Chaotycznie obracająca się kolejka górska Interdimensional składa się z trasy, która obraca wagoniki w dowolnie wybranym kierunku, dzięki czemu każdy przejazd jest niepowtarzalny. Kolejka Infinite to połączenie tradycji i nowoczesności. Zastosowaliśmy w niej liczne opcje wyciągu i napędu, w tym tradycyjny wyciąg łańcuchowy i układ napędowy LSM. Kolejki trasowe Armada to zachwycająca podróż łodzią po nastrojowych wnętrzach. Idealnie sprawdzi się do odtworzenia Twoich ulubionych wodnych atrakcji w krytych obiektach. Niech nie zmyli Cię nostalgiczna estetyka kolejki Macchina Classica: na tej atrakcji można osiągnąć najwyższą prędkość maksymalną ze wszystkich trasowych kolejek w grze Planet Coaster. Karuzele Sky Temple to przejażdżka piękną platformą obserwacyjną zaprojektowaną z wykorzystaniem elementów tradycyjnej architektury z okresu dynastii Qin. Rising Raptor to wieża swobodnego spadku z opcją modyfikacji. Możesz ją obniżyć z myślą o gościach preferujących spokojniejsze atrakcje lub podwyższyć specjalnie dla żądnych wrażeń bywalców parków rozrywki. Jej siostrzana atrakcja, Golden Eagle, wyróżnia się jeszcze bardziej ekscytującym ustawieniem siedzeń, które są skierowane na zewnątrz. W przypadku karuzeli Free Flyer możesz wybierać między łagodnym kołysaniem a dynamicznymi obrotami. Siła pędu oddziałującego na wagoniki poruszające się po owalnej trasie atrakcji Swift Drifters może Cię skoczyć. Kolejki transportowe Pokaż gościom wyjątkowe widoki na cały park z pokładu atrakcji Gondola, czyli luksusowej kolejki transportowej, która pomieści maksymalnie czterech pasażerów na czas spokojnej podróży eleganckimi podwieszanymi kabinami.