Pets Survivors
Odpieraj fale potworów jako pies, kot, kurczak i inni odblokowywani futrzani lub upierzeni przyjaciele. Udomowione zwierzęta szaleją w walce na arenie w stylu roguelike, gdzie liczy się tylko przetrwanie. Wybierz 1 z 14 zwierzaków, którymi możesz grać, z których każdy ma unikalne umiejętności i statystyki. Stawiaj je do walki z hordami fantastycznych potworów, takich jak szlamy, kamienne olbrzymy, ogromne owady, rośliny mięsożerne i inne, w stylu top-down retro pixel art. Mądrze wybierz spośród kilkunastu rodzajów broni startowej, a następnie wybierz poziom spośród odblokowanych obszarów. Pokonuj fale wrogów, strategicznie utrzymując dystans od niebezpieczeństwa. Awansuj na wyższy poziom i wybieraj ulepszenia w trakcie bitwy, przygotowując się do pojedynku z wielkim bossem. Jeśli odniesiesz sukces, zgromadzone monety przechowasz w banku, aby wydać je na stałe bonusy, dzięki czemu zyskasz przewagę w następnej walce.