Petoons Party
Przygotuj się na wspaniałą przygodę! Petoonsy potrzebują Twojej pomocy do walki z nikczemną Kitrą! Zagraj z Petoonsami, grupą sympatycznych odkrywców i walcz przeciw Kitrze i Muhlsom w obronie wyspy Kimery oraz magicznego klucza, który ożywia świat Petoonsów. Petoons Party to gra towarzyska pełna zabawnych minigier, w którą można zagrać z rodziną i przyjaciółmi. Zagraj sam/-a lub z przyjaciółmi, maksymalna liczba jednoczesnych graczy to 4 osoby. Gra ma intuicyjny i bardzo łatwy w obsłudze system sterowania dostosowany do wszystkich grup wiekowych i łączy w sobie wysokiej klasy grafikę i zabawne animacje z bardzo wciągającą grą, która połączy całą rodzinę. Dołącz do Petoonsów i ocal ich świat magicznych wysp!