Persona 4 Revival
Persona 4 Revival łączy śledztwo w sprawie serii morderstw z podróżą w głąb siebie i wątkami okultystycznymi – wszystko to w ramach klasycznej, uznanej rozgrywki RPG, która odradza się w nowej formie! Niegdyś senne, prowincjonalne japońskie miasteczko Inaba zostaje wstrząśnięte zbrodniami popełnianymi przez tajemniczego seryjnego mordercę. I co to za dziwne plotki o kanale telewizyjnym, który rzekomo da się oglądać tylko w deszczowe noce? Wir niespodzianek i niesamowitych przygód sprawi, że ten rok w liceum będzie absolutnie wyjątkowy! Główne cechy: Czeka cię niezapomniany rok: Nowe życie, nowe miasto, nowy rok szkolny. Przenieś się do miasteczka Inaba i wraz z wyjątkowymi przyjaciółmi z liceum Yasogami przeżyj chwile, które pozostaną z tobą na zawsze. Lekcje, zajęcia klubowe, romanse, a nawet prace dorywcze – niezależnie od tego, czy rozwijasz swoje umiejętności, czy chcesz się zrelaksować, to, jak spędzisz czas, zależy tylko od ciebie. Śledztwo w sprawie morderstw i tajemniczy Kanał Północny: Seria morderstw wstrząsa miastem: w mgliste poranki ludzie natrafiają na ciała ofiar wiszące na budynkach i wieżach transmisyjnych. Jednocześnie pojawia się upiorna plotka na temat kanału telewizyjnego: „Podobno twoja bratnia dusza pojawi się na ekranie, gdy będziesz oglądać telewizję w deszczową noc”. Po głębszym zbadaniu natrafiasz na inny świat, skryty po drugiej stronie ekranu. Tam przebudza się w tobie moc, która pomoże ci poznać prawdę – wewnętrzna siła znana jako „Persona”. Walcz z Cieniami i zmierz się z nieznanym: Walcz z „Cieniami” czającymi się w drugim świecie, wykorzystując walkę turową. Wykorzystaj słabości na żywioły wrogów, by ich powalić, a następnie połącz siły z sojusznikami, by wyprowadzić potężny atak z całą mocą! Zaplanuj następny ruch, zbierając i wyposażając różne Persony, by wnieść swój wyjątkowy styl walki i umiejętności do każdego starcia. Przemierzaj piękne lokacje i wchodź w interakcje z wyjątkowymi postaciami: Od miejsc pod czystym, błękitnym niebem po skąpane w zachodzącym słońcu tereny nadrzeczne i błyszczące od deszczu ulice – nostalgiczne lokacje w Inabie ożywają dzięki współczesnej grafice. Nawiązuj więzi z miejscowymi i rozwijaj je dzięki rozbudowanej historii i wciągającym interakcjom. Im bliższa więź, tym większą siłę uzyskasz podczas podróży.