Persona 3 Reload
Wciel się w postać studenta z wymiany, który angażuje się w zaskakujące wydarzenia po przejściu do godziny „ukrytej” pomiędzy jednym a drugim dniem. Przebudź w sobie niewiarygodną moc i odkrywaj tajemnice mrocznej godziny, walcz za swoich przyjaciół i na zawsze odciśnij piętno na ich wspomnieniach. Persona 3 Reload to wciągająca nowa wersja gry RPG, która zdefiniowała gatunek, w reintepretacji na współczesnych platformach. Główne cechy: - Poznaj przełomową grę z serii Persona, wiernie odtworzoną, ze świetną grafiką, zmodernizowanymi funkcjami i charakterystycznym, stylowym interfejsem. - Zanurz się w pełni w tej emocjonującej, wciągającej historii, z nowymi scenkami, interakcjami postaci i dodatkowymi kwestiami dubbingowymi. - Zdecyduj, jak chcesz spędzić każdy dzień poprzez różne aktywności, od odkrywania Port Island po zacieśnianie więzi z ulubionymi postaciami. - Zbuduj i dowódź swoim optymalnym zespołem, aby pokonać cienie nie z tego świata i maksymalnie zbliżyć się do prawdy.