Persona 3 Reload – Cyfrowa Edycja Premium
Zanurz się w mrocznej godzinie i przebudź głębiny swego serca. Zawartość Persona 3 Reload Cyfrowej Edycji Premium: - Podstawowa wersja gry - Cyfrowy album z grafikami: 64 strony pełne grafik postaci, grafik koncepcyjnych, grafik tła i innych ilustracji z gry! - Cyfrowa ścieżka dźwiękowa: Posłuchaj na nowo zaaranżowanych ścieżek z oryginalnej Persony 3 oraz całkiem nowych utworów z Persony 3 Reload, przedstawianych przez zespół dźwiękowy Atlusa. To w sumie 60 nowych piosenek. - Pakiet DLC Persona 3 Reload: Zestaw kostiumów P5R Phantom Thieves, Zestaw kostiumów P5R Shujin Academy, Zestaw P5R Persona nr 1, Zestaw P5R Persona nr 2, Zestaw muzyki P5R, Zestaw kostiumów P4G Yasogami High, Zestaw P4G Persona *Uwaga: utwory mogą być odtwarzane tylko za pośrednictwem aplikacji i nie mogą być pobierane w żadnym formacie audio, takim jak np. MP3. Wciel się w postać studenta z wymiany, który angażuje się w zaskakujące wydarzenia po przejściu do godziny „ukrytej” pomiędzy jednym a drugim dniem. Przebudź w sobie niewiarygodną moc i odkrywaj tajemnice mrocznej godziny, walcz za swoich przyjaciół i na zawsze odciśnij piętno na ich wspomnieniach. Persona 3 Reload to wciągająca nowa wersja gry RPG, która zdefiniowała gatunek, w reintepretacji na współczesnych platformach. Główne cechy: - Poznaj przełomową grę z serii Persona, wiernie odtworzoną, ze świetną grafiką, zmodernizowanymi funkcjami i charakterystycznym, stylowym interfejsem. - Zanurz się w pełni w tej emocjonującej, wciągającej historii, z nowymi scenkami, interakcjami postaci i dodatkowymi kwestiami dubbingowymi. - Zdecyduj, jak chcesz spędzić każdy dzień poprzez różne aktywności, od odkrywania Port Island po zacieśnianie więzi z ulubionymi postaciami. - Zbuduj i dowódź swoim optymalnym zespołem, aby pokonać cienie nie z tego świata i maksymalnie zbliżyć się do prawdy.