Perfect Traffic Simulator
Czasy bez kierowców są coraz bliższe. Jak wyglądałby świat, gdybyś kontrolował ulice? Wyobraźcie sobie świat bez kierowców. To nie może się dobrze skończyć... chyba, że będziesz je kontrolował, zanim rozpoczną swoją podróż! Przejmij kontrolę nad każdym samochodem na ulicach i zaplanuj swoje ruchy tak, aby samochody jadące z pełną prędkością płynnie się wymijały, nie czekając ani sekundy w korku! Każdy scenariusz będzie wymagać innego podejścia, więc proszę, bądź ostrożny - z wielką mocą przychodzi wielka odpowiedzialność.