PEPPERED: An Existential Platformer
PEPPERED to egzystencjalna platformówka, w której masz tylko JEDNĄ szansę na wszystko. Każdy wybór, każda walka z bossem i każda porażka wpływają na rozgałęzioną fabułę oraz decydują o tym, jak potoczy się historia i jak się zakończy. Uratujesz świat czy spektakularnie zawalisz? Gdy świat reaguje na nadchodzącą apokalipsę obojętnością, stażysta z biura postanawia samodzielnie go uratować. W odpowiedzi świat wzywa policję, rozwścieczony tłum i media, które nazywają go terrorystą. ■ ROZGAŁĘZIONA FABUŁA Wiele zakończeń. Wiele ścieżek fabularnych. Twoje porażki i decyzje mocno wpływają na historię i czasem prowadzą do zupełnie unikalnych lokacji z własnymi scenami, postaciami i mechanikami rozgrywki. ■ AKCJA PLATFORMOWA Biegnij. Skacz. Giń. Krzycz do ekranu. ■ WALKI Z BOSSAMI NA JEDNĄ SZANSĘ Wymagające starcia z bossami. Jeśli przegrasz, gra się nie resetuje i nie dostajesz drugiej próby. Fabuła toczy się dalej, uwzględniając twoją porażkę. ■ WYBORY Podejmuj decyzje fabularne, od kwestii dialogowych po konkretne działania. Wpływają na postacie, przebieg scen lub zakończenie. ■ SEKCJE SKRADANKOWE Daj się złapać, przemknij niezauważony albo znajdź tajne rozwiązanie. Każda sekcja ma unikalną postać, trwałe konsekwencje i absurdalne żarty. ■ EKSPLORACJA Zanurz się w dziwnym świecie pełnym ekscentryków i smutnych ludzi. Rozmawiaj z barwnymi NPC, badaj otoczenie albo zignoruj wszystko. ■ TOTALNIE LOSOWE AKCJE Może będziesz musiał uciekać przed zbirami wózkiem sklepowym? A może pisać prezentację albo grać w hazard z wariatem na rogu ulicy? Kto wie? Ja wiem. ■ KRZESŁO BIUROWE Możesz się na nim kręcić.