Peglin
Smoki rozgniatały kołki i kradły całe twoje złoto odkąd tylko pamiętasz. Pora z tym skończyć. Czas ruszyć przez las, podbić fortecę i zejść do legowiska smoka, aby odzyskać to, co twoje, a przy okazji dać tym smokom nauczkę. Peglin to gra typu roguelike z elementami pachinko, w której zbierasz specjalne kule i rozgniatasz kołki, aby zadawać obrażenia i pokonywać wrogów. Wrogowie są wytrzymali, a jeśli dasz się pokonać, runda dobiegnie końca. W grze pomogą ci jednak potężne kule ze specjalnymi efektami i niesamowite relikty, które wpływają zarówno na twoich wrogów, jak i fizykę świata. Celuj uważnie, by przetrwać w tej unikatowej, turowej grze RPG! Cechy: * Zbieraj i ulepszaj potężne kule i relikty, aby pokonywać potwory i bossów, którzy staną ci na drodze. * Walcz z wrogami w rozgrywce przypominającej pachinko – im więcej kołków trafisz, tym więcej zadasz obrażeń. Korzystaj z mikstur obrażeń krytycznych, eliksirów odświeżających i bomb. * Odkrywaj nową mapę przy każdym podejściu, z innymi kulami, wrogami i niespodziankami.