PC Building Simulator 2
W trybie kariery założysz własną firmę komputerową i nauczysz się budować oraz naprawiać komputery. Ulepszaj swój warsztat i odblokuj nowe narzędzia i wyposażenie w miarę zdobywania kolejnych poziomów. Zarabiaj, dbając o swoich klientów, i obserwuj, jak przybywa pozytywnych recenzji. Popuść wodze wyobraźni w trybie Free Build. Wybieraj spośród ponad 1200 komponentów, aby zaprojektować i zbudować potężny komputer. Zamontuj ulepszone chłodzenie wodne, podkręć procesor i kartę graficzną oraz dostosuj taktowanie pamięci RAM, żeby zwiększyć wydajność. Użyj benchmarków 3DMark i Cinebench do testowania i optymalizacji swojej konfiguracji. Dodaj sekwencyjne oświetlenie RGB, farby w sprayu i naklejki, aby stworzyć niepowtarzalny sprzęt. Dostosuj swój warsztat, dodając nowe ściany, podłogi, plakaty, meble i stwórz własną przestrzeń do budowy komputerów. Poznaj szczegóły swoich konstrukcji dzięki realistycznej symulacji sprzętu i oprogramowania. Optymalizuj chłodzenie za pomocą aplikacji Fan Control i kamery termowizyjnej, śledź zużycie energii za pomocą Power Monitor i dodawaj specjalne bloki wodne do układów karty graficznej, procesora, pamięci RAM i płyt głównych.