PAYDAY 3: Syntax Error Heist
Członkowie gangu Payday chcą zamknąć niedokończone sprawy związane z tajemniczą frakcją, która usiłowała ich zlikwidować. Po znalezieniu specyfikacji najnowocześniejszego drona w ukrytych plikach należących do Patricii Sharke gang podążył za wskazówkami bezpośrednio do głównego centrum danych Scry Digital na obrzeżach Ryan Park w Nowym Jorku.