PAYDAY 3: Chapter 1 - Syntax Error
Błąd składniowy – Rozdział 1 to pierwsze DLC zawarte w edycjach Silver i Gold. Rozdział ten zawiera: Napad Błąd składniowy Pakiet broni Błąd składniowy Pakiet strojów Błąd składniowy Pakiet kaznodziei (zawierający 1 strój i 1 broń) Pakiet włóczęgi (zawierający 1 strój i 1 broń) Skórkę wyspa Przeminęły dni, w których królowała gotówka. Dziś wszystko obraca się wokół serwerów, a dokładniej tego, co się na nich znajduje. Gang Payday organizuje napad na giganta technologicznego Scry Digital, lidera w branży bezpieczeństwa danych. Po przezwyciężeniu morderczego spisku skierowanego przeciwko gangowi Payday, jego członkowie zamierzają domknąć pewne sprawy. Przeczesali pliki na odszyfrowanym serwerze Patricii Sharke i natknęli się na specyfikacje supernowoczesnego, bardzo cennego programu do kontroli dronów. Wskazówki prowadzą gang bezpośrednio do centrum danych o nazwie Scry Digital, znajdującego się na skraju Ryan Park na Manhattanie. W świecie, w którym gotówka straciła swoją czołową pozycję, rabusie muszą się dostosować. Ich najnowszy łup jest przechowywany na niemożliwych do zhakowania serwerach chronionych przez potężną SI, więc będą musieli włamać się i zgarnąć serwery prosto ze stojaków...