Pathologic 2
Pathologic 2 to dramatyczny thriller oparty na narracji o walce ze śmiertelną epidemią w ustronnym rolniczym miasteczku. Jego mieszkańcy wymierają. Zmierz się z realiami upadającego społeczeństwa, dokonując trudnych wyborów w pozornie przegranych sytuacjach. Zaraza to nie tylko choroba. Nie możesz uratować wszystkich. Zaraza zżera miasto. Główny lokalny uzdrowiciel nie żyje, a ty masz zająć jego miejsce. Twoim zadaniem będzie szukać nieoczekiwanych sojuszników. Lokalne dzieciaki coś ukrywają. Spróbuj grać według ich zasad. Masz na to tylko 12 dni. - 12 dni w dziwnym miasteczku spustoszonym przez śmiertelną chorobę. - Czas jest najważniejszy: jeśli nie będziesz działać rozważnie, po prostu się skończy. Musisz wybrać, jak wykorzystać bezcenne minuty. - Thriller survivalowy. Musisz zarządzać swoją fizjologią, pokonując głód, pragnienie, wyczerpanie i nie tylko. Nie oznacza to jednak splądrowania swoich zasobów. Przeżycie na własną rękę jest trudne; musisz przekonać do współpracy sojuszników. - Nieustanna walka. Kontrola swojego ciała może początkowo wydawać się znośna, a wraz z upływem czasu staje się coraz trudniejsza. Twoje ciało czeka tylko, by się poddać i zdradzić cię. Rzeczy zmieniają się od złych do gorszych, a szanse na powodzenie obróciły się przeciwko tobie. - Pojedynek z wrogiem, którego nie możesz zabić. Twoim głównym wrogiem jest sama zaraza, bezcielesna i wroga istota, którą musisz pokonać… bez żadnych środków. Jest on potężniejszy i zdradziecki, niż możesz sobie wyobrazić. - Plądruj, zabijaj, kradnij, handluj, żebrz... lub nie. Potrzebujesz zasobów, aby przetrwać, i tylko od Ciebie zależy, jak je zdobyć. - Pojedynki są krótkie, niewdzięczne i okrutne. Nie zawsze są jednak śmiertelne. Wiele osób, w tym ty, wolałoby wymienić swój portfel za swoje życie.