Path of Exile
Opanuj mordercze umiejętności i zdobądź cenne przedmioty podczas przedzierania się przez mroki krainy Wraeclast. Path of Exile, wykorzystujące niezrównany system kształtowania postaci, to nagradzane sieciowe RPG akcji stworzone przez weteranów gier dla weteranów gier.