Past Cure
Past Cure to ponury thriller psychologiczny, w którym zaciera się linia pomiędzy snem a jawą. To intensywna, kinematograficzna gra oparta na fabule, w której gracze muszą wykorzystywać mentalne umiejętności, aby przetrwać. Były elitarny żołnierz, Ian, przez wiele lat poddawany był torturom, a teraz mieszka razem z bratem i zmaga się z utratą pamięci oraz skutkami eksperymentów, które na nim przeprowadzono. Chcąc dotrzeć do ukrytej mocy drzemiącej w umyśle, jego oprawcy naznaczyli go piętnem bezlitosnych koszmarów, wizji i niestabilnych umiejętności, takich jak manipulacja czasem i telekineza. Ian, kierowany ogromną chęcią poznania prawdy i dokonania zemsty, wraz z bratem wyrusza w ekscytujący pościg za konspiratorami. Chce odkryć, co dokładnie zrobili mu wrogowie i dlaczego. Podążając za swoim jedynym tropem, Ian zanurza się w świat przestępczy i musi coraz częściej korzystać ze swoich mentalnych umiejętności, aby przetrwać. Jednak każde użycie tych umiejętności sprawia, że jego umysł coraz bardziej odrywa się od rzeczywistości, a na światło dzienne wychodzi jeszcze ciemniejsza moc. Cechy gry - Oparty na fabule thriller z elementami nadprzyrodzonymi Past Cure to kinematograficzna gra oparta na fabule, w której gracz jest świadkiem zmagań złamanego człowieka szukającego brakujących elementów swojej świadomości. Dzięki dynamicznym scenkom i intrygującej fabule na wszystkich poziomach gracze mogą stopniowo odkrywać historię, która pozostanie zagadkowa do samego końca. - Akcja vs. skradanie się Zbierz się na odwagę i staw czoła wrogom w walkach przy użyciu broni lub brutalnych atakach wręcz. Możesz też wybrać tryb skradania się, w którym taktyka unikania i zręcznego skradania się pozwoli ci przechytrzyć wroga. Każdy styl gry ma swoje zalety i wady, dlatego wybierz właściwe podejście dla każdej sytuacji. - Mentalne umiejętności Wykorzystaj wyzwolone umiejętności Iana przeciwko tym, którzy je wyzwolili. W grze Past Cure gracze muszą wykorzystać manipulację czasem oraz projekcję astralną, aby uzyskać przewagę nad przeciwnikami i pokonać przeszkody. - Sen vs. jawa Umysł Iana jest rozdarty pomiędzy rzeczywistością a koszmarami. Gra Past Cure wprowadza kontrast pomiędzy zimnym, brutalnym i pełnym walk światem rzeczywistym a rozgrywką opartą na łamigłówkach i walce o przetrwanie w abstrakcyjnym świecie snów.