Party Hard 2 DLC: Alien Butt Form
Z imprezkami w Aho Bay dzieje się coś bardzo złego. Kto kontrolował Party Hard Killera? Dlaczego policji pochwycenia go zajęło tyle czasu? I skąd, na Boga, wyrastają te macki? Dowiedz się w tym całkiem nowym DLC, napędzanym przez alkohol i postrzelone poczucie humoru.