Paper Trail
Paper Trail to przygodowa łamigłówka typu top-down, osadzona w składanym, papierowym świecie, opowiadająca o odejściu z domu. Grasz jako Paige, początkująca naukowiec, która po raz pierwszy opuszcza dom, by kontynuować naukę na uniwersytecie. Podczas podróży uczysz się składać świat, łącząc dwie strony, by rozwiązywać łamigłówki, poznawać nowe obszary i odkrywać dawno zapomniane tajemnice.