Paper Flight - Super Speed Dash
Paper Flight – Super Speed ​​Dash to interaktywna gra, która ma na celu uspokojenie umysłu i zabawę, strzelając niewinnymi balonami. Wskakujesz w rolę małego papierowego samolotu, który ma uratować świat przed małymi, ale złymi demonami balonowymi, przeskakując przez nie. Szybki, zrelaksowany, chaotyczny — możesz cieszyć się grą w dowolny sposób, ponieważ jedynymi wrogami w grze są balony, które generalnie nie są znane z tego, że są zbyt niebezpieczne. Ruch jest szybki, ale sam świat jest nieco spokojny. Dzięki temu możesz się oprzeć i cieszyć różnymi poziomami oraz uczuciem latania. Jest to świetna gra na relaks i odprężenie się po wyczerpującym dniu pełnym kłopotów.