Panzer Knights: Commander's Edition
Obejmij dowództwo nad niemieckim plutonem czołgów i poprowadź swoich żołnierzy przez chaos II wojny światowej we wciągającym symulatorze z perspektywą trzeciej osoby, który łączy twardą strategię z grafiką inspirowaną anime. Bierz udział w wybuchowych bitwach w różnych zakątkach Europy, w których liczy się każda runda. Ładuj specjalistyczną amunicję, wykorzystuj słabe punkty wroga i wzywaj wsparcie taktyczne, stale dostosowując się do zmiennej sytuacji na froncie. Między misjami twórz elitarną załogę, dobierając rekrutów o wyjątkowych umiejętnościach, i rozmieszczaj imponujący arsenał dopracowanych w każdym szczególe czołgów o indywidualnych cechach, a także mocnych i słabych stronach. W tym konflikcie wygrana będzie możliwa jedynie dzięki przebiegłości, precyzji i sprawnemu dostosowywaniu się do zmian. Czy zdołasz wyjść z tego zwycięsko?