Pakiet czempionów Paladins
Każdy czempion w Paladins. Na zawsze. Kupienie Pakietu czempionów pozwoli ci odblokować wszystkich obecnie dostępnych czempionów w Paladins. Dodatkowo, otrzymasz wszystkich przyszłych czempionów za darmo. Jeśli już posiadasz niektórych czempionów, ich wartość w Złocie zostanie ci zwrócona po odblokowaniu Pakietu czempionów.