Drill Deal - Oil Tycoon
Buduj platformy wiertnicze! Dołącz do ekscytującej przygody i zbuduj własną platformę wiertniczą! Zacznij od małego złoża i stwórz olbrzymi kompleks połączonych platform! Optymalizuj swoje projekty pod kątem wydajniejszej produkcji, zwiększaj przepływy pieniężne i zapewnij swoim pracownikom zadowolenie i bezpieczeństwo! Pamiętaj także o swojej reputacji! Podpisuj długoterminowe kontrakty na sprzedaż własnych produktów. Zdobywaj nowe rynki. Zarządzaj swoją reputacją i relacjami z klientami, a przy okazji ZWIĘKSZAJ ZYSKI! Wiele wyjątkowych wydarzeń i scenariuszy Zarządzaj platformą podczas kryzysu środowiskowego. Stawiaj czoła niezliczonym wyzwaniom i zagrożeniom, takim jak: zamiecie śnieżne, burze, pożary i nie tylko! Pamiętaj, że Twoim obowiązkiem jest ochrona załogi przed atakami chciwych piratów, terrorystów, a nawet śmiertelnych chorób! Zarządzaj swoją załogą Pamiętaj, aby mądrze dobierać pracowników. Zwracaj uwagę na ich umiejętności i statystyki. Zadbaj o satysfakcję oraz jakość życia na platformie. Buduj rozgrywkę i zapewniaj swoim ludziom coraz lepsze zakwaterowanie w miarę rozwoju. Wykwalifikowana i zadowolona załoga to klucz do podniesienia wydajności! Odkrywaj rozmaite scenariusze w różnych zakątkach świata. Od mroźnej, zaśnieżonej Arktyki, przez tropikalne wody pełne piratów, aż po nawiedzone wyspy. Wkrocz do świata Drill Deal!