Tiny Tina's Wonderlands
Ruszaj na epicką przygodę, pełną fantazji, cudów i potężnego uzbrojenia! Pociski, magia i potężne miecze występują obok siebie w tym chaotycznym świecie fantasy i zostają ożywione przez nieprzewidywalną Tiny Tinę. Stwórz własną wieloklasową postać i zbieraj łupy, strzelaj, tnij oraz rzucaj zaklęcia na potwory nie z tego świata. Przemierzaj pełne skarbów lochy i postaraj się powstrzymać tyrana – Dragon Lorda. Tu wszyscy są mile widzialni, a więc dołącz do imprezy, załóż buty łowcy przygód i stań się bohaterem lub bohaterką chaosu! NIEPRZEWIDYWALNY ŚWIAT FANTASY Tiny Tina staje się twoją niezorganizowaną przewodniczką po wyjątkowej krainie stolikowych RPG, gdzie zwykle nie obowiązują żadne zasady. Odkryj gigantyczny świat z majestatycznymi miastami, mrocznymi grzybowymi lasami, ponurymi fortecami i nie tylko! GIWERY, ZAKLĘCIA I WIELE WIĘCEJ Zmiataj łotrów z planszy potężnym uzbrojeniem i niszczycielskimi zaklęciami w szaleńczych starciach pierwszoosobowych. Użyj swojej siły ognia, aby zgładzić legiony wrogów, w tym szkielety o niewyparzonych gębach, rekiny mieszkające na lądzie i kolosalnych bossów. Następnie zanurz się głębiej w niebezpiecznych lochach i spróbuj zgarnąć epickie łupy! DOŁĄCZ DO GRUPY, ABY POKONAĆ ZŁO Dołączą do ciebie: nieustępliwy kapitan Valentine i mający obsesję na punkcie zasad robot Frette. W trakcie wyprawy, której celem będzie pokonanie Dragon Lorda, spotkasz całą gamę wyrzutków, na przykład dzierżącego lutnię Bardbariana i postać z krainy wróżek – Fairy Punchfathera. SPERSONALIZUJ SWOJĄ POSTAĆ Stwórz idealnego bohatera, skorzystaj z licznych opcji personalizacji i systemu wieloklasowego pozwalającego ci łączyć i dopasowywać sześć niepowtarzalnych drzew umiejętności postaci. W każdym drzewie znajdziesz niesamowite zdolności. Awansuj, szlifuj postać, rozbudowuj arsenał i zbuduj własnego, doskonałego łowcę lub łowczynię przygód. ZBIERZ ZNAJOMYCH W PEŁNYM CHAOSU TRYBIE WSPÓŁPRACY Baw się dobrze solo albo stwórz drużynę z maksymalnie trójką znajomych, w trybie dla wielu graczy online albo na lokalnym dzielonym ekranie. Podziel się łupami albo ruszaj, aby zgarnąć najbardziej lśniące łupy. To ty decydujesz, jak grasz!