Ozymandias
Pierwsze imperia zbudowali u zarania dziejów królowie epoki brązu. Wskaż im strategię i pokieruj ich w drodze do władzy w niezwykłej strategii 4X. Poszerzaj granice, buduj miasta w najdogodniejszych taktycznie miejscach, a potem werbuj armie, by ich bronić. Co turę będziesz otrzymywać szanse, ale musisz wybrać tylko jedną z nich. Po spełnieniu warunków zdobędziesz nagrodę. Dzięki losowym warunkom zwycięstwa każda gra jest inna. Możliwość ustawienia własnych warunków zwycięstwa sprawia, że każdy znajdzie tu coś dopasowanego do własnego stylu gry.