Owlen and the Spirits of the Past
Wyrusz w pełną emocji podróż jako Owlen, mała sowa szybująca przez mistyczne światy pełne cudów i tajemnic. Kierowana głosami pradawnych duchów, musisz przywrócić równowagę, latając przez magiczne kręgi i przywracając do życia rośliny, drzewa i dziką przyrodę. Podczas eksploracji odkryjesz ukryte okruchy pamięci rozrzucone po krainach. Te okruchy skrywają zapomnianą przeszłość i ujawniają prawdziwą misję Owlen. Zbierz ich wystarczająco dużo, aby przejść do nowych światów, każdy z własnym motywem przewodnim, atmosferą i historią. Na początku każdego poziomu poznasz historię i otoczenie danego świata. Podczas lotu duchy mogą cię wzywać, oferując wskazówki, prośby lub przebłyski swoich wspomnień. Twoja podróż to podróż wolności, odkryć i odnowy – podczas gdy dążysz do uzdrowienia krain i odkrycia starożytnej prawdy.