OVIVO
OVIVO to hipnotyzująca platformówka z niezwykłą mechaniką, a wszystko jest w niej tak proste, jak czerń i biel. To metaforyczna gra wypełniona iluzjami i ukrytymi przekazami. W świecie OVIVO Czerń i Biel współistnieją w harmonii. Utrzymują równowagę, nieustannie się przeplatając i wzajemnie wymieniając. Główna postać o imieniu OVO zrodziła się z tych dwóch połówek i ma umiejętność przełączania się między nimi. OVO podróżuje po metaforycznym świecie, pokonując niebezpieczeństwa i zbierając tajemnicze symbole. Symbole te pomogą Ci rozwikłać historię tego świata, ale jej interpretacja zależeć będzie wyłącznie od Ciebie. Cechy: - Mechanika przepływu. W bieli grawitacja ciąży w dół, a w czerni — w górę. Pęd zostaje zachowany po przejściu z koloru w kolor, postać OVO może więc unosić się wzdłuż ich granicy tak, jakby była przenoszona przez przepływ. - Fascynująca grafika. Alegoryczny świat OVIVO jest pełen ukrytych obrazów i iluzji optycznych. - Medytacyjna, ambientowa ścieżka dźwiękowa autorstwa Brokenkites. - Wygląd odbierający mowę. W grze nie ma prawie żadnego tekstu, a historia opowiedziana jest poprzez rozgrywkę i grafikę.