Override: Mech City Brawl - Super Charged Mega Edition
Edycja Super Charged Mega Edition zawiera przepustkę sezonową. Dzięki której po premierze otrzymujesz 4 dodatkowe mechy oraz 16 nowych skórek postaci, a także dostęp do 12 skórek legendarnych, normalnie odblokowywanych w Edycji standardowej. Nie ma chwały bez rozwałki! W tej bijatyce 3D wchodzicie do kabiny wielkiego mecha i ze znajomymi naparzacie się po mieście różnymi mechami w trybie Versus lokalnie i po sieci oraz w drużynowym Co-op dla 2 do 4 graczy. Jest też kampania dla pojedynczego gracza. Zasiadaj za sterami ogromnych niczym wieżowiec mechów. Każdy z nich charakteryzuje się wyjątkowym prowadzeniem, ruchami specjalnymi oraz ciosami kończącymi. Miażdż swoich przeciwników i siej spustoszenie w trójwymiarowych miastach, wzorowanych na Tokio, Egipcie, San Francisco oraz Meksyku. Wyzywaj do pojedynku innych graczy lub baw się w dynamicznym trybie kooperacyjnym dla 2 do 4 graczy, gdzie każdy steruje osobnym podzespołem mecha! Personalizuj w warsztacie swoje mechy, aplikując wyjątkowe skórki oraz dodając nowe akcesoria!