Overcooked! 2
Uwaga: zapraszanie znajomych nie jest obecnie obsługiwane w ramach rozgrywki online. Badamy tę sprawę i mamy nadzieję jak najszybciej zaktualizować grę. Funkcja dobierania graczy online jest dostępna. Overcooked powraca w nowej odsłonie szaleńczego gotowania! Wróć do Królestwa Cebuli i zbierz drużynę szefów kuchni w klasycznym kanapowym trybie współpracy lub w grze online dla 4 graczy. Wdziewaj fartuch… Czas (ponownie) uratować świat! Z patelni prosto na ruszt… Już udało ci się uratować świat przed groźnym bossem o imieniu Ever Peckish. Wraz z pojawieniem się nowego zagrożenia czas wrócić do kuchni i zmierzyć się z głodem Niepożarłych! SZALONA ROZGRYWKA LOKALNA / ONLINE – Współpraca (albo rywalizacja) zapewni najwyższe noty w szaleńczej lokalnej i sieciowej rozgrywce dla wielu graczy. KULINARNE DOZNANIA – Przemierzaj nowe mapy lądem, wodą i powietrzem. Gotuj w nowych miejscach, takich jak restauracja sushi, szkoła magii i kopalnia, a nawet na innych planetach! POBUDŹ SWÓJ APETYT! – Odkrywaj świat, przygotowując nowe, zachwycające przepisy, w tym sushi, ciasta, burgery i pizzę. ZACHOWAJ SPOKÓJ I… KOGEL MOGEL! – Korzystaj z teleportów, przechodząc przez ruchome platformy, i oszczędzaj czas, przerzucając składniki między dynamicznie zmieniającymi się kuchniami! Niektóre kuchnie mogą nawet wymieść kucharzy w zupełnie nowe miejsca!