Outward: The Adventurer Bundle
Pakiet The Adventurer Bundle zawiera docenioną przez krytyków grę Outward oraz dwa dodatki: Soroborczycy oraz Trzej Bracia! Outward Nie jesteś bogiem ani wybrańcem. Przed tobą droga pełna niebezpieczeństw. Outward zapewnia wciągające przeżycia z gier RPG połączone z surwiwalową rozgrywką, oferując wyzwanie, które usatysfakcjonuje najbardziej wymagających graczy w trybach dla jednej osoby oraz sieciowej kooperacji. Soroborczycy Dodatek wprowadza nową frakcję oraz serię zadań, dzięki którym gracze przeżyją w Aurai zupełnie nową przygodę! Podróż nie będzie łatwa, a nowa mechanika zepsucia przyniesie spore problemy pochopnym odkrywcom. Z pomocą przyjdzie jednak nowa klasa broni (rękawice), nowe drzewko umiejętności (pirat drogowy i mag uroków) oraz nowy, ulepszony system zaklęć. Trzej Bracia Odegrasz istotną rolę w historii Aurai: dołącz do prac nad odbudową w obozie uchodźców ze Starego Sirocco i zapewnij jego wynędzniałym mieszkańcom nowy dom – Nowe Sirocco. Nowe rodzaje broni, umiejętności oraz liczne gadżety pomogą ci w pełnej niespodzianek podróży w nieznane. Otwierają się bramy prowadzące do Caldery, nowego regionu w świecie Outward oferującego nowe przygody, zagrożenia i sekrety do zbadania!