Outer Wilds
Outer Wilds to przepełniona tajemnicami przygoda osadzona w otwartym świecie układu słonecznego funkcjonującego w niekończącej się pętli czasowej. Witaj w programie kosmicznym! Jesteś najnowszym rekrutem Outer Wilds Ventures – stawiającego swoje pierwsze kroki programu kosmicznego, którego zadaniem jest poszukiwanie odpowiedzi w osobliwym i nieustannie zmieniającym się układzie słonecznym. Tajemnice układu słonecznego… Co kryje się w sercu złowrogiej formacji Dark Bramble? Kto wybudował tajemnicze ruiny na księżycu? Czy nieskończona pętla czasowa może zostać zatrzymana? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz wyłącznie z najbardziej niedostępnych zakątkach kosmosu. Kosmos, który zmienia się z upływem czasu Planety Outer Wilds pełne są tajemnic i ukrytych miejsc, które zmieniają się wraz z upływem czasu. Odwiedź podziemne miasto, nim pochłonie je piasek, lub eksploruj powierzchnię planety, gdy ta rozpada się pod twoimi stopami. Każda tajemnica strzeżona jest przez niebezpieczne otoczenie i katastrofy naturalne. Wyrusz w międzygalaktyczną podróż! Zgromadź swój sprzęt podróżniczy, sprawdź poziom tlenu i przygotuj się na wyprawę w kosmos. Korzystaj z rozlicznych przedmiotów, które pomogą ci w eksploracji twojego otoczenia, namierzaj zagadkowe sygnały, odczytuj zapiski kosmitów i upiecz najlepsze pianki we wszechświecie.