Dead Drop Studios LLCAkcja i przygoda
Outbreak: Shades of Horror blends online co-op survival horror with the roots of the genre in a pulse pounding adventure across Cypress Ridge. But that isn't the end, there's a whole series of nightmares awaiting with ghouls, dinosaurs, and the undead playable in single-player or co-op with friends! Embrace the infection! This bundle contains new content that is also available for purchase separately.