Dead Drop Studios LLCAkcja i przygoda
This bundle features brand new DLC which is also available for purchase separately. It was always said that dinosaurs would return, and their time is now! Experience the return of online co-op survival horror with a healthy helping of dinos and zombies, then get ready to dig into the history of the Outbreak, Dinobreak, and Railbreak series in this collection packed with games and DLC!