Orphans
Zanurz się w tej immersyjnej grze, wcielając się w rolę Victorii, młodej dziewczyny osieroconej po tragicznym wypadku morskim, uwięzionej w enigmatycznych granicach tajemniczego miasta. W miejscu pełnym pułapek i niebezpieczeństw Victoria musi polegać na swojej zręczności, aby przejść dalej. Ale Victoria nie będzie sama w tej podróży. Dołączy do innych osieroconych dzieci, które w niewytłumaczalny sposób zostały zamknięte w złowrogich celach. Misja Victorii polega na zlokalizowaniu i uwolnieniu tych dzieci, z których każde ma unikalne zdolności kluczowe dla pokonania wyzwań, które przed nią stoją. Ale niebezpieczeństwa wykraczają poza pułapki i zagadki. Victoria jest ścigana przez humanoidalne stworzenia, których jedynym celem jest pożarcie jej. Aby je powstrzymać, Victoria wykorzystuje otoczenie do odwracania uwagi za pomocą swojej procy, co ułatwia jej ucieczkę. Dołącz do sierot w ich podróży, aby uciec z miasta zwierząt. W tym świecie przetrwanie jest wspólnym przedsięwzięciem i nikt nie może stawić mu czoła w pojedynkę.