Orcs Must Die!
Możesz ich szatkować, palić, nadziewać i wystrzeliwać. Cokolwiek wymyślisz, cel tej gry strategicznej autorstwa Robot Entertainment jest jeden: Orki muszą zginąć!Jako potężny Mag Bojowy, posiadający dziesiątki rodzajów śmiercionośnych broni, zaklęć i pułapek, masz bronić dwudziestu czterech fortec przed rozbestwioną hordą zdziczałych wrogów: ogrów, nietoperzy oraz, rzecz jasna, szkaradnych orków. Walkę toczysz w ramach epickiej kampanii o wielu poziomach trudności, także w brutalnym trybie Nightmare!Jak myślisz: lepiej będzie upiec orków w basenie lawy, sprasować na placek sufitową pułapką, czy zamrozić i stłuc w drobny mak? Jakikolwiek wybierzesz typ broni lub pułapki, satysfakcja jest gwarantowana!