One More Dungeon
Jesteś bezimiennym poszukiwaczem przygód, którego zadaniem jest dotrzeć do najniższego poziomu lochów i zniszczyć obeliski, które Złe siły próbują wykorzystać do przejęcia świata. Do swojej dyspozycji masz broń białą, magiczne laski oraz antyczne artefakty, którymi możesz przebijać się przez hordy przeciwników zamieszkujących lochy. Główne cechy: * Połączenie oldschoolowego FPS’a i gier Roguelike. * Proceduralnie generowane poziomy. * ponad 30 typów przeciwników oraz ponad 80 przedmiotów. * Równoległy wszechświat z ręcznie kontrolowanymi lokacjami. * Wskaźnik zdrowia psychicznego, który może zostać obniżony dzięki wykorzystaniu artefaktów pozyskanych w grze. * Możliwość dostosowania rozgrywki za pomocą modyfikatorów, które można ustawić przed rozpoczęciem rozgrywki, dzięki czemu można ją dostosować do swoich preferencji.