Olija X1
Olija to gra opowiadająca historię Faradaya, który wskutek zatonięcia swojego statku zostaje uwięziony w tajemniczym kraju Terraphage. Uzbrojony w legendarny harpun, musi wraz z pozostałymi rozbitkami opuścić nieprzyjazny ląd i powrócić do ojczyzny. Poprzez eksplorację, elementy narracyjne i zacięte walki gracz poznaje osobliwy świat oraz jego mieszkańców, a wśród nich tytułową Oliję, tajemniczą kobietę, która z czasem zaczyna być ważna dla Faradaya. Inspirowana żeglarskimi historiami i grami przygodowymi Olija to opowieść o walce z tym co nieznane.