Oddworld: Soulstorm Enhanced Edition Demo
Soulstorm to połączenie intensywnej przygodowej rozgrywki platformowej z pokręconą fabułą oscylująca wokół społeczeństwa na skraju rewolucji. W grze wszystkie Twoje wybory będą miały znaczenie, a możliwych zakończeń jest więcej niż tylko jedno. Każdej rewolucji potrzebny jest lider, a każdemu liderowi potrzeba zwolenników. Twoim celem będzie takie poprowadzenie Abe’a, aby ich wszystkich uratować. Po drodze, przemierzając ogromny świat 2.9D, napotkasz niemal niemożliwe do przejścia przeszkody, gdzie śmierć czyha na każdym rogu. Co chwilę zmuszony będziesz podejmować decyzje, czy użyć brutalnej siły na swoich oprawcach, czy raczej uniknąć wykrycia, dyskretnie manewrując pomiędzy przeciwnikami. Zmierzysz się także z klasą wyzyskiwaczy, których złowieszczy plan zagraża istnieniu całego zniewolonego społeczeństwa. Po drodze zbierać będziesz składniki, za pomocą których stworzysz potężne, nowe rodzaje broni dla swoich towarzyszy, aby wspomóc ich w walce.