Observation
Observation to thriller science-fiction, w którym okiem sztucznej inteligencji o nazwie S.A.M poznajemy losy doktor Emmy Fisher oraz jej załogi. S.A.M. (czyli gracz) kontroluje działanie różnych systemów, kamer i narzędzi, pomagając Emmie w stopniowym odkrywaniu tajemnic stacji oraz prawdy o zaginionej załodze i S.A.M.