Obduction
Zupełnie nowa przygoda sci-fi od niezależnego studia Cyan, twórców Myst. Podczas wieczornego spaceru brzegiem jeziora, pochmurne niebo przecina tajemniczy artefakt i zalewa blaskiem wszystko wokół. Nie pytając cię o zgodę, w sposób niewytłumaczalny przenosi cię na drugi koniec wszechświata. Zostałeś wyrwany z przytulnego, wygodnego życia i umieszczony w obcym świecie, pełnym ziemskich krajobrazów z różnych okresów. Eksplorując światy Obduction poznajesz jego sekrety i łączysz wskazówki w logiczną całość. Upajając się pięknem obcego krajobrazu i podróżując po tajemniczych obszarach pamiętaj, że podjęte decyzje mają swoje konsekwencje. To teraz twoja historia. Wróć do domu.