Nova Strike
Nova Strike to gra shoot 'em up w stylu retro, w której przenosisz się do odległej galaktyki, a twoim zadaniem jest powstrzymywanie coraz silniejszych przeciwników. Zasady są proste do nauczenia, rozgrywka jest wciągająca, a w każdej kolejnej próbie gra generuje inne poziomy, więc można cieszyć się godzinami wymagającej zabawy. Każdy lot to szansa na odblokowanie nowych ulepszeń i udoskonalenie własnego statku. Spróbuj pobić swój najwyższy wynik! WALKA Z POTĘŻNYMI PRZECIWNIKAMI Zniszcz jak najwięcej statków wroga i umiejętnie unikaj ognia napastników. Po pokonaniu potężnych armad na twojej drodze stanie boss. Aby mieć szansę na zwycięstwo, musisz obserwować manewry i przewidywać ataki każdego bossa. Jeżeli chcesz wykonać idealną próbę i pobić rekord, musisz wznieść się na wyżyny swoich umiejętności. SPERSONALIZUJ SWOJE UZBROJENIE Twój statek jest wyposażony w dziewięć rodzajów dodatkowego uzbrojenia do odblokowania i wyposażenia, a także około 40 umiejętności obrony i ataku. Poczynając od rakiet i granatów, a kończąc na polach siłowych, każde ulepszenie dostarcza innych wrażeń z rozgrywki. Zbuduj statek dostosowany do twoich potrzeb i personalizuj go pomiędzy poziomami podczas wizyty w porcie kosmicznym. Każda zmiana wpływa radykalnie na taktykę niszczenia eskadr wroga. Wybieraj rozważnie i znajdź najlepszą konfigurację pasującą do swojego stylu gry. KAŻDA GRA JEST INNA Graj wiele razy: każdy koniec gry jest początkiem nowej przygody. Używając punktów zdobywanych w każdej próbie, odblokuj nową broń i umiejętności, a następnie rozpocznij nową grę i eksploruj zupełnie świeżą, wygenerowaną proceduralnie mapę. Wracaj silniejszy, aż w końcu uda ci się pokonać ostatniego bossa i uratować galaktykę!