Not Not 2 - A Brain Challenge: Complete Edition
NOT NOT 2 - Wyzwanie dla mózgu, które mąci w głowie i sprawia, że zaczynasz wątpić w swoją inteligencję. Przeczytaj instrukcje zapisane na kostce i biegnij we właściwym kierunku. Uważaj na limit czasu i nie daj się oszukać swojemu mózgowi! Funkcje: - 6 unikalnych skórek dla swojej postaci - 6 fajnych teł dla odmiany scenerii - Odkryj nowe tryby gry i wiele poziomów, które na różne sposoby wystawią Twój mózg na próbę - Ćwicz swój mózg codziennie dzięki WYZWANIU DNIA i WYZWANIU TYGODNIA i wspinaj się na SZCZYT tabeli wyników! - Ekskluzywny tryb wieloosobowy Versus dla maksymalnie 4 graczy! Dziel się wysiłkiem umysłowym na poziomie NORMALNYM, TRUDNYM lub EKSTREMALNYM - Tryb klasyczny: każdy poziom zwiększa trudność, dodając nowe instrukcje - Tryb wyzwania: osiągnij najlepszy wynik w bezdennej otchłani rozpaczy! - Odblokuj unikalne skórki, aby dostosować swoje doświadczenie - MIERZ swoje postępy w panelu statystyk i porównuj je ze znajomymi! - Tryb dla daltonistów - Całkowicie nowa grafika Ten wprowadzający w błąd ekspert ma na celu zniszczenie zdolności Twojego mózgu do logicznego myślenia. Czy Twój mózg to wytrzyma?