No Umbrellas Allowed
Witaj na nowym stanowisku, menedżer w Darcy’s. To najbardziej szanowany second-hand w Ajik City. Z pomocą roboasystenta będziesz szacować cenę, wyceniać, kupować i sprzedawać rozmaite przedmioty. Ale pamiętaj: nigdy nie przyjmuj parasolek. AVAC będzie mieć cię na oku… No Umbrellas Allowed rozgrywa się w futurystycznej dystopii sci-fi, w której chciwość to przestępstwo, a emocje ludzi są wyparte przez narkotyk „Fixer”, który pojawia się wraz z deszczem. Po serii dziwnych zdarzeń lądujesz na stanowisku menedżera w dobrze znanym second-handzie, Darcy’s. Musisz nauczyć się narzędzi i sztuczek używanych w handlu – możesz też skorzystać z pomocy gadatliwego roboasystenta. Twoim zadaniem jest zarabianie pieniędzy, podnoszenie reputacji sklepu i spłata długów, jednocześnie unikając zainteresowania AVAC (Association for Victims of Avarice Crimes – stowarzyszenia ofiar chciwości).