No Man's Sky
Gra No Man's Sky, inspirowana przygodami i wyobrażeniami, które uwielbiamy z klasycznych opowieści science-fiction, otwiera przed graczami galaktykę pełną niezwykłych planet, różnych form życia, niebezpieczeństw i dynamicznej akcji. W No Man's Sky wszystkie gwiazdy są światłem odległych słońc, wokół których krążą tętniące życiem planety – możesz odwiedzić każdą, którą wybierzesz. Podróżuj płynnie pomiędzy przestrzenią kosmiczną a powierzchnią planet – bez żadnych ekranów ładowania i bez ograniczeń. W tym bezkresnym, generowanym proceduralnie wszechświecie odkryjesz miejsca i istoty, których inni gracze nigdy wcześniej nie spotkali (i możliwe, że nigdy nie spotkają). Wyrusz w niezwykłą podróż W samym centrum galaktyki znajduje się miejsce, do którego chcesz dotrzeć, by poznać prawdziwą naturę kosmosu. Stawiając czoła wrogim istotom i bezwzględnym piratom zrozumiesz, że śmierć ma swoją cenę, a przetrwanie zależy od dokonywania wyborów dotyczących ulepszeń statku, broni i kombinezonu. Poznaj swoje przeznaczenie Twoja podróż w grze No Man's Sky zależy wyłącznie od ciebie. Zostaniesz wojownikiem polującym na słabszych i odbierającym im bogactwa, czy raczej pogromcą piratów? Jeżeli poprawisz szybkość i ulepszysz uzbrojenie statku, nikt ci się nie oprze. Wolisz być kupcem? Wyszukuj cenne złoża surowców w zapomnianych światach i sprzedawaj je po wysokich cenach. Zainwestuj w większą przestrzeń ładunkową, a osiągniesz kosmiczne zyski. A może interesuje cię kariera odkrywcy? Poleć poza granice znanego wszechświata i odkrywaj miejsca i rzeczy, jakich nikt jeszcze nie widział. Udoskonalaj silniki, aby wykonywać dłuższe skoki, oraz wzmacniaj kombinezon, żeby móc przetrwać w toksycznym środowisku, które potrafi zabić nieostrożnych śmiałków. Opowiedz o swojej podróży Galaktyka to żywa, oddychająca przestrzeń. Pomiędzy gwiazdami kursują konwoje handlowe, konkurujące ze sobą frakcje walczą o terytorium, piraci polują na nierozważnych, a porządku pilnuje kosmiczna policja. Wszyscy gracze zamieszkują tę samą galaktykę. Możesz udostępnić im swoje odkrycia na mapie obejmującej cały znany wszechświat. Możliwe, że dostrzeżesz rezultat ich działań, podobnie jak swoich...