Nitro City Racing
Omijaj ruch i utrzymuj maksymalną prędkość, aby stać się najlepszym kierowcą wyścigów ulicznych! Uruchom silnik i przygotuj się na dreszczyk emocji podczas wyścigów ulicznych w wyjątkowym stylu arcade! Wybierz i dostosuj swój pojazd, a potem przemykaj przez ruch uliczny i podnoś swoje umiejętności kierowania do granic możliwości, biorąc udział w wielu ekscytujących wyzwaniach. Nitro City Racing to powrót do klasyków gatunku, w którym nacisk kładzie się na prędkość. Łączy realistyczną fizykę z intuicyjnym sterowaniem i łatwo dostępnymi, nieskończenie powtarzalnymi trybami wyścigowymi. Wybierz tor i omijaj przeszkody, aby osiągnąć maksymalną prędkość w drodze do zwycięstwa. Wykonuj misje w trybie kariery, pędź z punktu do punktu w trybie jednokierunkowym lub korzystaj ze swobody w trybie wolnej jazdy. W miarę postępów będziesz odblokowywać dodatkowe tryby. Śledź swoje statystyki misji i otrzymuj monety za zwycięstwo, które możesz wydawać na ulepszenia. Czy masz to, czego potrzeba, aby rządzić ulicami? Ta gra i zawarte w niej treści nie są autoryzowane przez producentów samochodów ani organizatorów wyścigów samochodowych i nie są z nimi powiązane.