NeuroVoider
NeuroVoider* to dwugałkowa strzelanka z elementami RPG osadzona w cyberfuturystycznym uniwersum, gdzie trup dzierżących nuklearne granatniki robotów ścieli się gęsto, a smar płynie strumieniami. Przedzieraj się przez hordy robotów strażniczych, ulepszaj swoją postać o jeszcze ciepłe podzespoły swych ofiar i pokonaj twojego nemesis, NeuroVoidera, kładąc kres wiecznej wojnie. Graj w trybie kooperacji w gronie 4 znajomych lub udaj się w pojedynkę na tę przygodę z elementami rogue-lite'a z permanentną śmiercią i cechami gier hack'n'slash. * może zawierać wcale nieśladowe ilości wybuchów.