W tym roku każdy może jeszcze lepiej wyrazić samego siebie. NBA LIVE 16 wynosi personalizację zawodników na nowy, wyższy poziom. Czy chodzi o to, jak grasz, czy też o to, jak wyglądasz, wszystko obraca się wokół Ciebie. Dzięki GameFaceHD — nowej, łatwej w obsłudze aplikacji do skanowania twarzy w rozdzielczości HD — możesz wkroczyć w sam środek akcji, a dodatkowo wyposażyć swojego zawodnika w modne akcesoria jeszcze przed wybiegnięciem na parkiet. Dzięki LIVE Motion — nowemu systemowi poruszania koszykarzami wykorzystującemu prawa fizyki — zawodnicy będą poruszali się płynnie, a gracze zyskają niezrównaną kontrolę nad nimi w każdym rejonie boiska. Do tego oferujemy szybką i emocjonującą grę wieloosobową online w nowatorskim trybie LIVE Pro-Am, w którym możesz rywalizować ze znajomymi. Wspólna zabawa nigdy jeszcze nie sprawiała takiej frajdy!