NBA 2K18: The Prelude
Prelude Zerknij bezpłatnie na sąsiedztwo, na tydzień przed oficjalną premierą NBA 2K18. Ruszaj na boiska streetballowe Proving Ground ze swoim zawodnikiem MyPLAYER i pokaż całemu światu, co masz do zaoferowania. Ulepszona opcja Create A Player Stwórz takiego zawodnika MyPLAYER, jakiego chcesz – możesz zeskanować twarz poprzez aplikację mobilną MyNBA2K18 albo stworzyć własnego gracza, korzystając z domyślnych opcji. Dostępnych jest teraz znacznie więcej fryzur, a masa ciała i wzrost są bardziej realistyczne, aby twój zawodnik MyPLAYER wyglądał dokładnie tak, jak chcesz.