Natural Instincts
Chroń środowisko i ocal je przed krzywdą! Wydawaj polecenia zwierzętom, obserwuj ich rytuały i pomóż im przetrwać. Staw czoła różnym katastrofom, reaguj na obecność ludzi i pomóż królestwu zwierząt rozkwitnąć w tym wyjątkowym, ekologicznym doświadczeniu! Zanurz się w świecie dzikiej przyrody Zanurz się głęboko w lasach wypełnionych śpiewem ptaków, fascynującymi zwierzętami i różnymi wyzwaniami. Natural Instincts to relaksujące doświadczenie, które pozwoli Ci zapoznać się z dziką przyrodą europejskich lasów. Dowiedz się o różnych gatunkach i chroń je oraz ich środowisko. Trzymaj niebezpieczeństwa z dala od zwierząt i pomóż im się rozmnażać, aby ich stada, kolonie i rodziny mogły się rozwijać. Bądź jednak ostrożny, ponieważ równowaga w środowisku jest bardzo krucha. Pomóż w doborze naturalnym Każde zwierzę rodzi się z zestawem cech, z których część można odziedziczyć. Starannie wybieraj zwierzęta do hodowli, aby tworzyć coraz silniejsze pokolenia. Pamiętaj o zachowaniu równowagi pomiędzy ofiarami i drapieżnikami, w przeciwnym razie jedno z nich może mieć problemy z przetrwaniem. Poznaj unikalne kampanie Gra zawiera kilka kampanii, z których każda opowiada o innym gatunku europejskich zwierząt leśnych. Poznaj życie i zmagania wilków, królików, a nawet dzików dzięki tym krótkim, ale złożonym historiom. Wykonuj wyjątkowe zadania, poznawaj zwyczaje zwierząt i ciesz się obserwując, jak dzięki twoim działaniom wzrasta ich bezpieczeństwo. Obserwuj ich rytuały Każdy gatunek zwierząt ma swoje unikalne zwyczaje. W grze Natural Instincts możesz obserwować, jak wilki, jelenie i inne gatunki europejskich zwierząt zachowują się w swoim naturalnym środowisku. Teraz możesz odkryć wszystkie ich sekrety! Czy wiesz, że młode rodzą się bez zapachu, aby były mniej narażone na znalezienie przez drapieżniki? Pokaż im, jak przetrwać Poprowadź zwierzęta i pokaż im, jak uniknąć krzywdy! Skieruj je z dala od ulic czy śmietników, które mogą być bardzo niebezpieczne dla dzikich zwierząt. Pomóż im unikać kłusowników i ratuj je z niebezpiecznych sytuacji. Zwierzęta będą się uczyć na podstawie Twoich działań - rozkazuj im mądrze, ponieważ równowaga w ekosystemie jest krucha. Nie pozwól im wyginąć! Potrzebują Twojej pomocy Podczas rozgrywki czeka Cię szereg wydarzeń i wyzwań. Spotkania z kłusownikami i dzikie wysypiska śmieci staną na twojej drodze do ochrony środowiska, ale zawsze możesz liczyć na wolontariuszy, którzy pomogą ci posprzątać śmieci lub nakarmić zwierzęta! Możesz doprowadzić zwierzęta do zagłady lub doprowadzić do równowagi i pomnożyć ich populację. Wszystko zależy od ciebie!